Wystartowałem

Nareszcie. Ponad rok zajęły mi przygotowania do uruchomienia własnego bloga.Miałem poważne wątpliwości czy podołam temu zadaniu.

Prowadzenie bloga to odpowiedzialność. Nie należę do ludzi, którzy piszą byle co. Nie lubię rozgłosu. Chciałbym aby moje wpisy pomogły takim jak ja uniknąć moich błędów. Czy mi się to uda? Zobaczymy.

Proszę o wyrozumiałość i ewentualnie (jeśli będzie trzeba) konstruktywną krytykę ze wskazaniem konkretnych rozwiązań. Mam już 44 lata. Wiele z najnowszych metod pracy jest dla mnie niedostępnych. Nie oznacza to jednak, że zupełnie nie wiem co pisać.

Zapewniam, że moje informacje będą rzetelne i poparte własnym lub współpartnerów doświadczeniem.

Zapraszam do lektury.

 

 

 

 

Skomentuj

