Podstawowa sprawa

Aby zacząć zarabiać w Internecie musisz posiadać przynajmniej własną stronę internetową z czasem powinieneś zacząć pisać bloga.

To jest podstawowa rzecz, bez której nie masz co marzyć o osiągnięciu jakiegokolwiek dochodu. W internecie znajdziesz bardzo dużo poradników, kursów a także video, których autorzy wyjaśniają jak stworzyć własną stronę www.

Stwierdzisz pewnie (być może jak ja na początku), że nie masz czasu i cierpliwości do nauki kodów języka html.

Mam dla Ciebie informację – wcale nie musisz się tego uczyć, nie musisz nawet zlecać tego innym i wydawać niejednokrotnie dość znaczne sumy pieniędzy. Są specjalne systemy (tzw. CMS-y), w których jedyną potrzebną Ci umiejętnością jest obsługa edytora tekstu. Pozostałe rzeczy wykonuje wbudowany automat, który koduje to co napiszesz. Zakładam, że skoro czytasz ten tekst – sam również piszesz na komputerze.

Już widzę jak rośnie Twoja irytacja. Myślisz pewnie „facet – przejdź do konkretów a nie zanudzaj mnie teorią”. Już przechodzę. Ograniczam swoje wywody do niezbędnego minimum.

Jak założyć bloga (podobnego do mojego) w niespełna dwie minuty dowiesz się z video Wojciecha Diechtiara

Zapamiętaj proszę tę stronę (najlepiej umieść w zakładkach) i zaglądaj do niej często. Najlepiej zapisz się na newsletter i korzystaj do woli ze zgromadzonych na blogu materiałów.

Od siebie dodam, że przeczytałem wszystkie artykuły i dopiero teraz zdecydowałem się zacząć pisać.

Kolejny mój wpis dotyczył będzie wyboru tematyki bloga.

Pozdrawiam serdecznie

Marek Zadęcki.

Skomentuj

