Znaczenie dobrego projektu strony internetowej.

Twoja strona jest centrum biznesu online, jest wirtualną reprezentacją firmy, i nie jest ważne czy Twoja firma istnieje fizycznie, czy nie. Jeśli sprzedajesz online, ludzie nie widzą fizycznie Twojego biznesu tak, jakby mogli sprawdzić go w rzeczywistości.

Podczas projektowania swojego serwisu internetowego proponuję Ci byś wyobraził sobie, że planujesz uruchomione firmy w rzeczywistości. Odpowiedz sobie na pytanie: „Czy pozwoliłbyś sprzedawcom aby podczas obsługi klientów byli niechlujnie ubrani?”

Jeśli zależy Ci na pozyskaniu stałych klientów to zrobisz wszystko, aby o Twojej firmie mówili pozytywnie.

Zatrudnisz wykwalifikowanych i znających się na Twoim asortymencie pracowników, którzy w sposób szybki i profesjonalny obsłużą klientów Twojej firmy. Wiadomo jest, że najważniejszą sprawą jest pierwsze wrażenie oraz, że od kultury i profesjonalizmu pracowników zależy czy klient wróci do Ciebie czy też wybierze konkurencję.

Podobnie, rzecz się ma w odniesieniu do Twojej witryny. Jeżeli witryna jest wykonana bez dbałości o detale (pisałem o tym w pierwszym poście z tego tematu), nie masz szans na zdobycie przychylności użytkowników. Powinieneś jak najszybciej poprawić swoją koncepcję i uczynić stronę bardziej dopracowaną w szczegóły.

Jeśli masz całkowicie profesjonalnie wyglądający layout strony, utwierdzasz użytkowników w przekonaniu, że dbałość o każdy szczegół i profesjonalizm w obsłudze klienta jest Twoją dewizą. Jesteś zorganizowany, skoncentrowany i warto być Twoim partnerem w biznesie.

Prócz strony internetowej z ładną grafiką produktów, które oferujesz, pamiętaj również aby mieć na stronie cokolwiek bezpośrednio związanego z Twoją firmą, coś co będzie Twoim znakiem rozpoznawczym w rzeczywistości.

W szczególności chodzi mi o wizytówki, papier firmowy na prospektach reklamowych itd. W początkowym okresie Twojej działalności w internecie może Ci się to wydać niepotrzebne, jednak w miarę rozwoju firmy, te elementy stają się nieodzownym obliczem firmy.

W następnym poście poruszę temat: Sposoby na poprawę sprzedaży za pośrednictwem strony internetowej.

Jeśli to o czym piszę uważasz za interesujące, chciałbyś coś dodać – umieść swój komentarz poniżej.

Pozdrawiam Cię

Marek Zadęcki.

Reklamy

Skomentuj

Wprowadź swoje dane lub kliknij jedną z tych ikon, aby się zalogować:

Logo WordPress.com

Komentujesz korzystając z konta WordPress.com. Wyloguj / Zmień )

Zdjęcie z Twittera

Komentujesz korzystając z konta Twitter. Wyloguj / Zmień )

Zdjęcie na Facebooku

Komentujesz korzystając z konta Facebook. Wyloguj / Zmień )

Zdjęcie na Google+

Komentujesz korzystając z konta Google+. Wyloguj / Zmień )

Connecting to %s