Sekrety biznesu MLM

Witaj po dość długiej przerwie.

Moje milczenie spowodowane było szukaniem bardziej interesujących tematów i materiałów (niekoniecznie mojego autorstwa), które mógłbym Ci zaproponować aby Twój biznes nabrał realnych kształtów.

W poprzednim poście zachęcałem Cię byś przyłączył się do rewelacyjnego projektu jakim jest EURYPTON. Jeśli jeszcze o nim nie słyszałeś koniecznie zapoznaj się z moim wcześniejszym wpisem.

Było by mi bardzo miło, gdybyś zechciał przyłączyć się do mnie i działać wraz ze mną.

Jeśli jednak moje nazwisko nie wzbudza Twojego entuzjazmu (co zrozumiałe, gdyż działam od niedawna w Internecie) i wolałbyś współpracować z kimś dużo bardziej znanym – mam dla Ciebie inne propozycje.

Skorzystaj z zaproszenia Michała Kidzińskiego, którego propozycje współpracy znajdziesz na stronie: Sekrety Biznesu MLM Online

Michała znam od kilku lat. Jego wiedza merytoryczna i umiejętności praktyczne są bardzo duże. To co warte jest podkreślenia to fakt, że potrafi przekazywać swą wiedzę w sposób zrozumiały (w zasadzie „łopatologicznie”) każdemu.

Polecam Ci zapisanie się do programu partnerskiego netigo a w szczególności korzystanie z porównywarki Netigo.pl która stanowi wspaniałe źródło ułatwiające wyszukiwanie sprawdzonych programów partnerskich.

Jeśli uważasz, mój wpis za wartościowy – przekaż link do mojego bloga.

Jeśli chcesz się podzielić swoimi spostrzeżeniami – zostaw proszę komentarz.

Możesz również napisać do mnie. Mój e-mail: marekzadecki@op.pl

Pozdrawiam Cię

Marek Zadęcki.

Skomentuj

