NAUKOWA TEORIA BOGACENIA SIĘ – Moje własne spostrzeżenia.

Dwa tygodnie temu zakończyłem publikację wyjątkowego dzieła, którego autorem jest W. Wattles.

Po dokładnie siedemnastu tygodniach masz pełny obraz tego co powinieneś, drogi czytelniku zmienić w swoim życiu by móc osiągnąć bogactwo.

Pewnie – podobnie jak ja – zadajesz sobie pytanie: „Czy to na pewno zadziała?”

Może masz wątpliwości typu: „Kolejna publikacja nawiedzonego autora, który nic prócz teoretycznych rozważań nie przedstawił”.

Jeśli te lub podobne myśli i wnioski nasunęły Ci się – powiem krótko – JESTEŚ W BŁĘDZIE i szukasz na siłę wymówki by uzasadnić swoje malkontenctwo.

Autor „Naukowej teorii bogacenia się” bynajmniej nie obiecuje Ci, że będziesz bogaty NIC NIE ROBIĄC. Jeśli liczysz na cud – wiedz, że on się nie zdarzy. Z tych siedemnastu rozdziałów można wysnuć jednoznaczny wniosek: że tylko Ci, którzy uparcie dążą do wyznaczonego i ściśle określonego celu, wierząc w to co robią, dziękując za poszczególne (nierzadko bolesne i zniechęcające) „stopnie wtajemniczenia” Z CAŁĄ PEWNOŚCIĄ OSIĄGNĄ BOGACTWO i NIEZALEŻNOŚĆ FINANSOWĄ.

Jeżeli po przeczytaniu mojego wpisu stwierdzisz, że jesteś gotowy na wyjście ze swojej strefy komfortu, tzn. chcesz zerwać z dotychczasowym, mało satysfakcjonującym Cię zajęciem (być może za mało zarabiasz, jesteś niedoceniany, pomijany przy awansach, albo masz już dość pracy dla kogoś) wypełnij poniższą ankietę i udowodnij mi, że warto z Tobą współpracować.

Muszę Cię jednak ostrzec – jeśli liczysz na natychmiastowe, spore zyski lepiej nie zmieniaj nic w swoim życiu i pozostań tu gdzie jesteś. Będziesz miał zapewnioną stałą pensję.

To co ja chcę Ci zaproponować wiąże się z koniecznością zupełnej zmiany toku myślenia.

Od postawy roszczeniowej „to mi się należy” trzeba przejść do „wszystko mogę, wszystko zależy ode mnie”.

Chcesz wiedzieć więcej?

Wypełnij ankietę.

Pozdrawiam Cię i czekam na Ciebie – zbuduj ze mną niezależność finansową!

Marek Zadęcki.

Skomentuj

