Dość manipulacji hipermarketów – cz. VIII

Powiedzmy stanowcze DOŚĆ manipulacji hipermarketów, KONIEC hipokryzji.

Dziś przyjrzymy się kolenemu czynnikowi manipulacji. Wszyscy pracownicy hipermar-ketów doskonale wie-dzą, że dopóki klient nie załatwi swoich pilnych spraw nie ma sensu absorbować je-go uwagi. Ale jak już to zrobi, to wówczas ma zastosowanie…

Czynnik ósmy: SPRAWIĆ BY KUPOWALI W DRODZE DO WYJŚCIA

Klienci, którzy przyszli do sklepu w konkretnym celu nie poświęcą czasu na rozglądanie się po półkach, dopóki nie wypełnią swojego zadania. Dlatego właśnie hipermarkety i drogerie umieszczają apteki w głębi sklepu. Sprytne sklepy tak rozmieszczają informacje o produktach i wystawiają towary, aby były one zwrócone w kierunku tyłów sklepu i skłaniały klientów powracających z apteki do dokonania zakupów pod wpływem impulsu.

Jeśli uważasz ten wpis za wartościowy – przekaż link do niego swoim znajomym. Możesz również (będzie to mile widziane) zostawić komentarz.

Pozdrawiam

Marek Zadęcki.

Reklamy

Skomentuj

Wprowadź swoje dane lub kliknij jedną z tych ikon, aby się zalogować:

Logo WordPress.com

Komentujesz korzystając z konta WordPress.com. Wyloguj /  Zmień )

Zdjęcie na Google+

Komentujesz korzystając z konta Google+. Wyloguj /  Zmień )

Zdjęcie z Twittera

Komentujesz korzystając z konta Twitter. Wyloguj /  Zmień )

Zdjęcie na Facebooku

Komentujesz korzystając z konta Facebook. Wyloguj /  Zmień )

Connecting to %s